Ile kosztuje przechowywanie kopii zapasowych w chmurze?

  1. Strona główna
  2. Ile kosztuje przechowywanie kopii zapasowych w chmurze?
Categories

Znaczenie kopii zapasowych dla biznesu jest nie do przecenienia. Ponieważ żadna firma nie jest odporna na utratę danych, regularne tworzenie kopii zapasowych pomoże uniknąć nieodwracalnych konsekwencji i uchroni biznes przed stratami materialnymi, a nawet zniszczeniem.

W tym artykule opowiadamy, jak zorganizować niezawodne przechowywanie kopii zapasowych w chmurze od Tucha, jakie dane można hostować i ile kosztuje korzystanie z hostingu kopii zapasowych w chmurze.

Kopie zapasowe i przechowywanie w chmurze — dlaczego to ważne

W rzeczywistości istnieje wiele powodów, dla których można pozostać bez niektórych lub nawet wszystkich danych. Oto na przykład tylko najczęstsze z nich:

  • ataki hakerskie i wykorzystanie luk systemowych;
  • wirusy, jeśli nie używasz programów antywirusowych lub nie aktualizujesz ich w odpowiednim czasie;
  • awarie w działaniu oprogramowania lub na poziomie systemu operacyjnego —  dane jakby nigdy nie miały miejsca;
  • przypadkowe usunięcie pojedynczych plików, archiwów, folderów lub programów itp.;
  • awaria sprzętu IT – dysk twardy, laptop, maszyna lokalna.

Jednocześnie nie zawsze jest możliwe samodzielne przywrócenie danych, a nawet przy pomocy specjalistów.

Aby uniknąć przykrych i często śmiertelnych dla firmy konsekwencji utraty danych, najlepszym rozwiązaniem jest regularne tworzenie kopii zapasowych wszystkich ważnych danych i przechowywanie ich w chmurze. Nawet jeśli główne wersje danych zostaną utracone lub uszkodzone, kopie zapasowe pozwolą Ci je przywrócić i kontynuować pracę. A przechowywanie kopii zapasowych w chmurze, a nie na fizycznych nośnikach, zapewni dodatkową ochronę i umożliwi nieprzerwany dostęp do nich w dowolnym momencie. Nasza usługa TuchaBackup skutecznie rozwiązuje ten problem.

TuchaBackup
TuchaBackup to niezawodny hosting kopii zapasowych w chmurze

Usługa umożliwia umieszczanie danych na zdalnych serwerach poza Ukrainą (głównie w Niemczech). Gwarantowana dostępność usługi wynosi 99,9%. Dzięki przechowywaniu kopii zapasowych w chmurach uzyskasz całodobowy dostęp do wszystkich przechowywanych danych z dowolnego urządzenia posiadającego dostęp do internetu – smartfona, tabletu, laptopa czy komputera PC.

Jakie rodzaje kopii zapasowych można przechowywać w chmurze?

W chmurach Tucha możesz przechowywać kopie zapasowe dowolnych danych. Naprzykład:

  • plików i baz danych stron internetowych;
  • systemów CRM i ERP, serwera 1C;
  • baz danych całej firmy, systemów księgowych i poszczególnych programów;
  • e-maili i archiwów dokumentów;
  • projektów prac, prezentacji, materiałów wideo i audio, plików graficznych oraz plików w dowolnych innych formatach.

Jakie są ważne cechy usługi TuchaBackup?

Dzięki TuchaBackup możesz korzystać z bezpiecznych protokołów dostępu:

  • FTP (domyślnie);
  • SFTP;
  • SCP;
  • RSYNCoSSH.

Istotne jest również to, że usługa umożliwia przesyłanie dużych plików i nie ma ograniczeń co do wielkości ruchu.

Jak obliczyć koszt przechowywania kopii zapasowych w chmurze

Koszt korzystania z hostingu kopii zapasowych w chmurze w oparciu o usługę TuchaBackup jest uzależniony od ilości miejsca na dysku. 1 GB kosztuje 0,1 EUR/miesiąc. Przy zamówieniu od 1000 GB obowiązuje system rabatów.

Minimalna konfiguracja, którą można zamówić, to 50 GB i kosztuje 5 euro miesięcznie. W przyszłości, już podczas korzystania z hostingu kopii zapasowych, konfigurację można łatwo zwiększyć, jeśli potrzeba więcej miejsca na dysku do przechowywania kopii zapasowych.

Możesz szybko obliczyć koszt wymaganej taryfy za przechowywanie kopii zapasowych za pomocą specjalnego kalkulatora na stronie internetowej. Lub po prostu skontaktuj się z naszymi specjalistami z usługi wyboru decyzji: pomogą ci dokonać wyboru na podstawie warunków twojego zadania.

Jak skonfigurować kopie zapasowe

Możesz samodzielnie zorganizować regularne tworzenie kopii zapasowych i ich bezpieczne umieszczanie w chmurze. To proste i darmowe, tym bardziej, że mamy kilka materiałów wizualnych na ten temat.

Nawiasem mówiąc, dobrze dobrane oprogramowanie jest kolejnym ważnym czynnikiem wpływającym na jakość pracy z kopiami zapasowymi. Obecnie istnieje oprogramowanie spełniające wszelkie wymagania: darmowe lub płatne, dla systemów Windows i Linux.

Najczęściej do zarządzania kopiami zapasowymi polecamy następujące programy:

  • Dla systemu operacyjnego Windows — Cobian Backup. Jest to darmowy i łatwy w użyciu program do tworzenia kopii zapasowych, który obsługuje protokoły poczty e-mail, kopiowania w tle i FTP. Może pracować zarówno z interfejsem graficznym, jak iz wiersza poleceń. Więcej o tym, jak zainstalować i skonfigurować narzędzie Cobian Backup dowiesz się ze specjalnego artykułu.

Istnieją również takie programy jak Handy Backup, Exiland Backup, Fbackup...

  • W przypadku systemów UNIX jest to rsync, darmowy program typu open source, który obsługuje demony, uruchamianie crona, kodowanie danych i różne protokoły komunikacyjne.

Istnieje również osobna wersja tego programu dla systemu Windows — cwRsync.

Oprócz rsync dostępne są również Backup-manager, BackupPC czy skrypt rdiff-backup.

  • Dla obu wersji systemów operacyjnych — CloudBerry, płatny i najbardziej funkcjonalny program.

Jak widać, jest w czym wybierać. A jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące odpowiedniego oprogramowania do swoich zadań, nie wahaj się zapytać naszych specjalistów wsparcia technicznego.

Jeśli nie chcesz wchodzić we wszystkie subtelności konfigurowania kolekcji kopii zapasowych, powierz to zadanie nam. Wiemy wszystko o prawidłowym tworzeniu kopii zapasowych i organizacji ich przechowywania w chmurze, dlatego za niewielką opłatą – 500 UAH/godz. – zorganizujemy dla Ciebie odbiór kopii zapasowych.

O centrach danych

Wszystkie obiekty Tucha zlokalizowane są w niezawodnych centrach danych, które posiadają poziom bezpieczeństwa Tier 3 i wyższy. Oznacza to między innymi, że usługi są dostępne nawet wtedy, gdy wewnątrz centrów danych będą prowadzone prace prewencyjne lub naprawcze. Możliwość tę zapewnia dostępność nie tylko wszystkich głównych, ale i zapasowych kanałów komunikacji, w tym źródeł zasilania, łączy internetowych, systemów chłodzenia itp.

O możliwości przetestowania usługi

Większość naszych usług, w tym TuchaBackup, można testować za darmo przez 7 dni. Okres testowy pozwoli upewnić się o łatwości pracy z chmurami, nieprzerwanej dostępności usług i wysokiej jakości komunikacji z obsługą techniczną.

Nasi specjaliści przed rozpoczęciem współpracy pomogą Państwu zdecydować o niezbędnej konfiguracji oraz w razie potrzeby ustawią zbiór kopii zapasowych.

O znaczeniu i rodzajach wsparcia technicznego

Wysoki poziom zainteresowania rozwiązaniem każdego problemu, uważność i szybka całodobowa pomoc to cechy, które otrzymują wszyscy nasi klienci. Potwierdzają to liczne opinie użytkowników na stronie Tucha.

Usługa pomocy technicznej jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a wśród zawsze dostępnych kanałów komunikacji jest telefon, system zgłoszeń i e-mail. Zakres naszej odpowiedzialności zależy od rodzaju wsparcia technicznego.

O płatności za usługi i dokumentach księgowych

Płatność za wszystkie usługi Tucha dokonywana jest w hrywnach ukraińskich. Cena jest ustalana miesięcznie według stawki NBU pierwszego dnia każdego miesiąca i zawiera już podatek VAT (dla tych, którzy płacą ten podatek).

Jeśli chodzi o metody płatności za usługi na Ukrainie, obecnie istnieje:

  • firmowy rachunek bieżący;
  • karta bankowa — przez terminale PrivatBanku lub aplikację Privat24;
  • e-portfel LiqPay.

W przypadku konieczności zapłaty za usługi w euro za pomocą PayPal lub przelewu bankowego, zalecamy kontakt z naszym partnerem w Polsce.

Każdy klient Tucha otrzymuje komplet dokumentów księgowych: faktury, protokoły wykonanych prac, faktury VAT itp. Aktywnie korzystamy z elektronicznego zarządzania dokumentami, jednak w razie potrzeby chętnie udostępniamy papierowe wersje wszystkich niezbędnych dokumentów.

Współpraca z klientami budowana jest w oparciu o umowę oferty publicznej, której w razie potrzeby dostarczana jest również wersja papierowa.

Wnioski

Usługa TuchaBackup pomoże Ci bezpiecznie umieścić kopie zapasowe wszystkich ważnych informacji w chmurze i mieć do nich stały dostęp w dowolnym momencie. Nawet jeśli główne wersje danych zostaną utracone lub uszkodzone, kopie zapasowe pomogą je przywrócić do dalszego funkcjonowania firmy.

Nasz zespół pomoże Ci wybrać odpowiednią taryfę usług, niezbędne oprogramowanie oraz dołoży wszelkich starań, aby Twoja praca z hostingiem kopii zapasowych w chmurze była prosta i efektywna. Zapytaj o rozwiązania w chmurze w dowolnym momencie! Napisz do nas na adres sales@tucha.ualub zadzwoń pod numer +380 44 583-5-583.

Share:
Related articles

Możliwość pracy z dowolnego zakątka planety tak wydajnie jak w biurze jest pilną potrzebą wielu firm. Rozwiązania chmurowe firmy Tucha pomogą rozwiązać ten problem szybko i przy jak najmniejszych inwestycjach (zarówno wysiłku, jak i pieniędzy). Podpowiadamy, jak ustawić pracę zdalną dzięki chmurom i podamy konkretne wyliczenia.

Jednym z najczęstszych problemów, z jakimi zwracają się do nas klienci, jest przeniesienie księgowości do chmury. Ile to kosztuje, gdzie może się znajdować i jak przenieść pracę księgową na wirtualny serwer – odpowiedzi na te wszystkie pytania zebraliśmy w jednym artykule. Nagraliśmy także prezentację wideo. Przewiń do końca artykułu, aby obejrzeć wideo. Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz naszej pomocy, skontaktuj się z nami 24×7!

Na wybór hostingu dla oprogramowania księgowego i danych należy zwrócić szczególną uwagę. Zawierają one poufne informacje, dlatego muszą być szczególnie chronione przed utratą, ingerencją i dostaniem się w ręce osób nieupoważnionych, a jednocześnie mieć nieprzerwane połączenie dla pracowników, którym przyznano dostęp. Wszystkie te wymagania spełnia hosting oprogramowania księgowego na serwerach wirtualnych od Tucha.

Przeniesienie księgowości na serwery wirtualne to jedno z najczęstszych zapytań kierowanych do zespołu Tucha. Często jednak przed podjęciem decyzji o przeniesieniu aplikacji i danych do chmury klienci mają szereg pytań:

Odpowiadamy na często zadawane przez klientów pytania: jak w prosty sposób dokonać płatności za pośrednictwem międzynarodowego systemu płatności elektronicznych PayPal lub za pomocą klasycznych przelewów bankowych Bank Transfer. Metody te przydadzą się klientom, którzy płacą za usługi w chmurze z zagranicy.

Zamknij
Zamów telefon zwrotny

Sprawdź, czy informacje w polu numeru telefonu są prawidłowe

Fields are required.
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i akceptuje Politykę prywatności i Warunki użytkowania Google.

Używamy plików cookies.

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawową funkcjonalność naszej witryny i zbierać dane o tym, jak odwiedzający wchodzą w interakcje z naszą witryną, produktami i usługami. Klikając Akceptuj lub kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas tych narzędzi do celów reklamowych i analitycznych zgodnie z naszą «Polityką plików cookie».

AcceptDecline