Dla wygody klientów oferujemy cztery rodzaje wsparcia technicznego
Obszar odpowiedzialności:
- fizyczną infrastrukturę centrum danych
- środowisko wirtualizacji
- sprzęt wirtualny
Nie mamy dostępu do systemu klienta, a wraz z nim - prawa ingerencji w jego pracę
Jest to opcja bezpłatna, dla której nie mamy dostępu do systemu i prawa ingerencji w jego działanie. W takim przypadku wspieramy wydajność systemu i doradzamy klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem maszyny wirtualnej. Cóż, jeśli potrzebujesz naszej bezpośredniej interwencji, istnieje możliwość aktywacji opcji administrowania serwerem zarówno na stałe, jak i co godzinę.
Koszt: bezpłatnie
Obszar odpowiedzialności:
- fizyczna infrastruktura centrum danych
- środowisko wirtualizacji
- sprzęt wirtualny
- system operacyjny klienta
- oprogramowanie
Mamy prawo dostępu do systemu
Przy takim poziomie wsparcia nasze usługi w szczególny sposób uwzględniają serwer w celu stałego monitorowania stanu systemu. W przeciwieństwie do podstawowego wsparcia, tutaj mamy dostęp do systemu, dzięki czemu możemy nie tylko doradzać, ale także wykonywać prace nad rozwiązaniem określonych problemów w systemie. Administracja serwerami jest rozliczana co miesiąc.
Koszt: 50% kosztu serwera, ale nie mniej niż 30 euro/miesiąc
Obszar odpowiedzialności:
- fizyczna infrastruktura centrum danych
- środowisko wirtualizacji
- sprzęt wirtualny
- system operacyjny klienta
- oprogramowanie
Nie posiadamy stałych uprawnień administratora, są one wydawane tylko na okres prac jednorazowych
Jeśli potrzebujesz jednorazowej pomocy zamiast ciągłego monitorowania, np. w celu wyeliminowania błędów po stronie systemu operacyjnego lub oprogramowania, możesz aktywować godzinową administrację serwerem. Usługa jest dostępna od 1 godziny lub dłużej. W takim przypadku mamy prawa dostępu do systemu tylko na czas, który jest aktywowany.
Koszt: 20 euro/godz
Obszar odpowiedzialności:
- fizyczna infrastruktura centrum danych
- środowisko wirtualizacji
- sprzęt wirtualny
- system operacyjny klienta
- oprogramowanie
Tylko my mamy uprawnienia administratora. Gdy klient poprosi o uprawnienia administratora, pomoc gwarancyjna zostanie przekształcona w pomoc podstawową. Działa tylko w przypadku hostingu stron internetowych, poczty e-mail, domen i plików
Tutaj otrzymujesz ten sam poziom wsparcia, co przy administrowaniu serwerem, ale za darmo. Istnieje kilka warunków:
- nowa maszyna, uprawnienia administratora z których nigdy nie przenieśliśmy na klienta;
- tylko my mamy uprawnienia administratora, klient korzysta z serwera jako użytkownik;
- system oparty na DirectAdmin, VestaCP i BitrixVM jest instalowany na serwerze z naszych szablonów, dopracowanych wyłącznie do hostingu stron internetowych, poczty e-mail, stref domen i plików.
Jeśli nagle potrzebujesz uprawnień administratora, nie ma problemu, zapewnimy je natychmiast. Zostanie to jednak automatycznie uznane za koniec wsparcia gwarancyjnego. Następnie możesz skorzystać z podstawowego wsparcia technicznego lub usługi administrowania serwerem. Można to porównać do zakupu telewizora: producent naprawia go za darmo, ale jeśli zdecydujesz się zobaczyć, co jest w środku, przepraszam, przyszły los telewizora jest w twoich rękach.
Koszt: bezpłatnie
Istnieją trzy kanały, przez które zawsze możesz się z nami skontaktować:
- adres e-mail support@tucha.ua
- stary dobry numer telefonu to +380 44 583-5-583
- system ticketowy
Serwis wsparcia technicznego działa przez całą dobę, bez świąt, weekendów, przerw obiadowych, niestrawności i wojny nuklearnej, dlatego lepiej od razu zasięgnąć porady. W celu szybkiego i łatwego kontaktu z nami skorzystaj z gwarantowanych kanałów komunikacji.