Wielojęzyczne wsparcie techniczne 24×7

  1. Strona główna
  2. Wielojęzyczne wsparcie techniczne 24×7
head-img-1010

Dla wygody klientów oferujemy cztery rodzaje wsparcia technicznego

PODSTAWOWE WSPARCIE TECHNICZNE
PODSTAWOWE WSPARCIE TECHNICZNE

Obszar odpowiedzialności:

  • fizyczną infrastrukturę centrum danych
  • środowisko wirtualizacji
  • sprzęt wirtualny

Nie mamy dostępu do systemu klienta, a wraz z nim - prawa ingerencji w jego pracę


Jest to opcja bezpłatna, dla której nie mamy dostępu do systemu i prawa ingerencji w jego działanie. W takim przypadku wspieramy wydajność systemu i doradzamy klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z działaniem maszyny wirtualnej. Cóż, jeśli potrzebujesz naszej bezpośredniej interwencji, istnieje możliwość aktywacji opcji administrowania serwerem zarówno na stałe, jak i co godzinę.


Koszt: bezpłatnie

BIEŻĄCA ADMINISTRACJA SERWEREM
BIEŻĄCA ADMINISTRACJA SERWEREM

Obszar odpowiedzialności:

  • fizyczna infrastruktura centrum danych
  • środowisko wirtualizacji
  • sprzęt wirtualny
  • system operacyjny klienta
  • oprogramowanie

Mamy prawo dostępu do systemu


Przy takim poziomie wsparcia nasze usługi w szczególny sposób uwzględniają serwer w celu stałego monitorowania stanu systemu. W przeciwieństwie do podstawowego wsparcia, tutaj mamy dostęp do systemu, dzięki czemu możemy nie tylko doradzać, ale także wykonywać prace nad rozwiązaniem określonych problemów w systemie. Administracja serwerami jest rozliczana co miesiąc.


Koszt: 50% kosztu serwera, ale nie mniej niż 30 euro/miesiąc

GODZINNA ADMINISTRACJA SERWEREM
GODZINNA ADMINISTRACJA SERWEREM

Obszar odpowiedzialności:

  • fizyczna infrastruktura centrum danych
  • środowisko wirtualizacji
  • sprzęt wirtualny
  • system operacyjny klienta
  • oprogramowanie

Nie posiadamy stałych uprawnień administratora, są one wydawane tylko na okres prac jednorazowych


Jeśli potrzebujesz jednorazowej pomocy zamiast ciągłego monitorowania, np. w celu wyeliminowania błędów po stronie systemu operacyjnego lub oprogramowania, możesz aktywować godzinową administrację serwerem. Usługa jest dostępna od 1 godziny lub dłużej. W takim przypadku mamy prawa dostępu do systemu tylko na czas, który jest aktywowany.


Koszt: 20 euro/godz

WSPARCIE GWARANCYJNE
WSPARCIE GWARANCYJNE

Obszar odpowiedzialności:

  • fizyczna infrastruktura centrum danych
  • środowisko wirtualizacji
  • sprzęt wirtualny
  • system operacyjny klienta
  • oprogramowanie

Tylko my mamy uprawnienia administratora. Gdy klient poprosi o uprawnienia administratora, pomoc gwarancyjna zostanie przekształcona w pomoc podstawową. Działa tylko w przypadku hostingu stron internetowych, poczty e-mail, domen i plików


Tutaj otrzymujesz ten sam poziom wsparcia, co przy administrowaniu serwerem, ale za darmo. Istnieje kilka warunków:

  • nowa maszyna, uprawnienia administratora z których nigdy nie przenieśliśmy na klienta;
  • tylko my mamy uprawnienia administratora, klient korzysta z serwera jako użytkownik;
  • system oparty na DirectAdmin, VestaCP i BitrixVM jest instalowany na serwerze z naszych szablonów, dopracowanych wyłącznie do hostingu stron internetowych, poczty e-mail, stref domen i plików.

Jeśli nagle potrzebujesz uprawnień administratora, nie ma problemu, zapewnimy je natychmiast. Zostanie to jednak automatycznie uznane za koniec wsparcia gwarancyjnego. Następnie możesz skorzystać z podstawowego wsparcia technicznego lub usługi administrowania serwerem. Można to porównać do zakupu telewizora: producent naprawia go za darmo, ale jeśli zdecydujesz się zobaczyć, co jest w środku, przepraszam, przyszły los telewizora jest w twoich rękach.


Koszt: bezpłatnie

OBSZARY ODPOWIEDZIALNOŚCI
AREAS OF RESPONSIBILITY
KONTAKT

Istnieją trzy kanały, przez które zawsze możesz się z nami skontaktować:

  1. adres e-mail support@tucha.ua
  2. stary dobry numer telefonu to +380 44 583-5-583
  3. system ticketowy

 

Serwis wsparcia technicznego działa przez całą dobę, bez świąt, weekendów, przerw obiadowych, niestrawności i wojny nuklearnej, dlatego lepiej od razu zasięgnąć porady. W celu szybkiego i łatwego kontaktu z nami skorzystaj z gwarantowanych kanałów komunikacji.

Zamknij
Zamów telefon zwrotny

Sprawdź, czy informacje w polu numeru telefonu są prawidłowe

Fields are required.
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i akceptuje Politykę prywatności i Warunki użytkowania Google.

Używamy plików cookies.

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawową funkcjonalność naszej witryny i zbierać dane o tym, jak odwiedzający wchodzą w interakcje z naszą witryną, produktami i usługami. Klikając Akceptuj lub kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas tych narzędzi do celów reklamowych i analitycznych zgodnie z naszą «Polityką plików cookie».

AcceptDecline