Udany case partnera: jak zostać dostawcą kopii zapasowych dla swoich klientów

  1. Strona główna
  2. Udany case partnera: jak zostać dostawcą kopii zapasowych dla swoich klientów
Categories

Case można wykorzystać jako gotowy pomysł na rozpoczęcie działalności gospodarczej lub nowy kierunek w niej oraz jako ilustrację faktu, że na bazie naszej chmury można zrealizować niemal każdą śmiałą fantazję z korzyścią dla siebie i swoich klientów.

Pozycja wyjściowa i warunki wstępne

Orbis-T pomaga innym firmom zoptymalizować i uczynić rachunkowość finansową wygodniejszą za pomocą 1C.

Firma sprzedaje również swoim klientom 1C, a ponadto informacje i wsparcie techniczne (ITS).

Do niedawna klienci sami dbali o przechowywanie danych i tworzenie kopii zapasowych. A czasami, jak zwykle, nie uważali tego za konieczne. W tym samym czasie partner nadal musiał radzić sobie ze smutnymi konsekwencjami takiego bezpieczeństwa.

Jaki jest pomysł i jak został zrealizowany

Od niedawna Orbis-T zaczął korzystać z naszych usług, aby poprawić jakość życia swoich klientów i zapewnić im lepszy sen. I tak właśnie było.

W celu świadczenia usług zintegrowanych firma zdecydowała się zapewnić klientom niezawodną ochronę danych i dodała do swojej oferty ofertę przechowywania kopii zapasowych na zdalnych serwerach zagranicznych.

W tym celu Orbis-T kupuje od nas dużą ilość przestrzeni dyskowej w chmurze ze znaczną zniżką oraz mały wirtualny serwer do zarządzania tą pamięcią masową – tylko 2 procesory, 1 GB RAM i 10 GB SSD. Zasoby te są wystarczające do działania systemu operacyjnego, panelu sterowania i usługi dostępu do plików, które są przechowywane w osobnym magazynie, do którego dostęp jest możliwy tylko z tego serwera.

Schematycznie rozwiązanie wygląda następująco:

uspeshnyj_keys_partnyora_kak_stat_provajderom_2

Pomogliśmy skonfigurować pamięć masową w taki sposób, aby firma mogła dystrybuować ją do klientów w małych wolumenach (po 60 GB każdy) i sama działać jako dostawca usługi przechowywania w chmurze.

Należy zauważyć, że nie ograniczamy partnera w ustalaniu cen dla klientów. Partner sam określa, jaką cenę sprawdzić, aby osiągnąć zysk.

Taki schemat pracy ma solidną zaletę:

  • Klienci otrzymują pełniejszy zestaw usług. Jest to dla nich wygodne, bo wszystko bierze się z jednej ręki. Ponadto mają gwarancję, że zostaną poinformowani o potrzebie wykonania kopii zapasowej i wiedzą, że z pomocą zaufanego partnera łatwo to zrobić.
  • Orbis-T otrzymuje zadowolonych klientów, dodatkowy zysk (w tym z kopii zapasowych) oraz nasze tradycyjnie wysokiej jakości wsparcie techniczne dla swoich usług.
  • Nie narzekamy i przynosimy korzyści, czego chcieć więcej. :)
Dobry powód, by się zastanowić

W Orbis-T postanowiliśmy uczynić życie naszych klientów lepszym i znaleźliśmy rozwiązanie korzystne dla obu stron. Ty też możesz skorzystać z naszych usług, aby zarabiać więcej, zapewniać swoim klientom jeszcze większą wygodę i zwiększać ich lojalność.

Aby powtórzyć udane doświadczenie, przedyskutować nowy pomysł lub zadać dodatkowe pytania, zadzwoń lub napisz do nas. Zapraszamy 24×7.

Opowiedz nam o swoim zadaniu

Nasi eksperci wkrótce się z Tobą skontaktują i pomogą Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i akceptuje Politykę prywatności i Warunki użytkowania Google.
Share:
Related articles

W tym artykule opowiadamy, jak zorganizować niezawodne przechowywanie kopii zapasowych w chmurze od Tucha, jakie dane można hostować i ile kosztuje korzystanie z hostingu kopii zapasowych w chmurze.

Na wybór hostingu dla oprogramowania księgowego i danych należy zwrócić szczególną uwagę. Zawierają one poufne informacje, dlatego muszą być szczególnie chronione przed utratą, ingerencją i dostaniem się w ręce osób nieupoważnionych, a jednocześnie mieć nieprzerwane połączenie dla pracowników, którym przyznano dostęp. Wszystkie te wymagania spełnia hosting oprogramowania księgowego na serwerach wirtualnych od Tucha.

Przeniesienie księgowości na serwery wirtualne to jedno z najczęstszych zapytań kierowanych do zespołu Tucha. Często jednak przed podjęciem decyzji o przeniesieniu aplikacji i danych do chmury klienci mają szereg pytań:

Odpowiadamy na często zadawane przez klientów pytania: jak w prosty sposób dokonać płatności za pośrednictwem międzynarodowego systemu płatności elektronicznych PayPal lub za pomocą klasycznych przelewów bankowych Bank Transfer. Metody te przydadzą się klientom, którzy płacą za usługi w chmurze z zagranicy.

Nasz zespół niestrudzenie pracuje, aby usługi w chmurze spełniały oczekiwania klientów, a praca z usługami była prosta i przejrzysta. W szczególności dotyczy to płatności za usługi. W tym artykule proponujemy zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi metodami, spośród których każdy klient będzie mógł wybrać dla siebie najwygodniejszą i najszybszą opcję.

Zamknij
Zamów telefon zwrotny

Sprawdź, czy informacje w polu numeru telefonu są prawidłowe

Fields are required.
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i akceptuje Politykę prywatności i Warunki użytkowania Google.

Używamy plików cookies.

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawową funkcjonalność naszej witryny i zbierać dane o tym, jak odwiedzający wchodzą w interakcje z naszą witryną, produktami i usługami. Klikając Akceptuj lub kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas tych narzędzi do celów reklamowych i analitycznych zgodnie z naszą «Polityką plików cookie».

AcceptDecline