Jak zorganizować hosting pudełkowych systemów CRM-ERP w chmurze od Tucha

  1. Strona główna
  2. Jak zorganizować hosting pudełkowych systemów CRM-ERP w chmurze od Tucha
Categories

Niektóre z popularnych programów, które korzystają z hostingu w chmurze, to systemy CRM i ERP. Dziś prawie każda firma już działa lub planuje wdrożyć takie rozwiązanie, aby usystematyzować pracę z klientami. Aby systemy CRM-ERP działały płynnie, a specjaliści mieli do nich stabilny dostęp, zalecamy umieszczenie oprogramowania w chmurze. Czytaj dalej, aby poznać korzyści z hostingu w chmurze dla biznesu i jak zorganizować pracę platform na wirtualnych serwerach Tucha.

Krótko o systemach CRM i ERP
Krótko o systemach CRM i ERP

CRM (Customer Relationship Management) to system, który pomaga firmom zarządzać interakcjami z klientami. Gromadzi, analizuje i przechowuje dane klientów, w tym dane kontaktowe, historię interakcji i zakupów. Zaangażowanie systemu CRM w pracę pomaga firmom poprawić jakość obsługi klienta i zwiększyć sprzedaż.

System ERP (Enterprise Resource Planning) jest przeznaczony do planowania zasobów biznesowych i pomaga zarządzać wieloma procesami, w tym zaopatrzeniem, zapasami, produkcją, finansami i innymi. Możliwości systemu ERP połączą wszystkie działy i funkcje firmy, co pomoże zoptymalizować koszty i podejmować lepsze decyzje zarządcze.

System CRM-ERP to połączenie funkcji systemów CRM i ERP w jednym oprogramowaniu. Takie rozwiązanie pomaga firmom efektywnie zarządzać procesami biznesowymi: pozyskiwać i zatrzymywać klientów, optymalizować procesy biznesowe, zwiększać efektywność i zwiększać przychody. Dlatego głównym celem wdrażania systemów CRM-ERP jest uproszczenie procesów pracy w przedsiębiorstwie i zwiększenie ogólnej produktywności.

O zaletach hostingu oprogramowania w chmurze

Systemy CRM możesz umieścić na maszynach wirtualnych (VPS) w chmurze lub na własnych serwerach fizycznych w biurze. Szczegółowo rozważyliśmy zalety hostingu w chmurze dla oprogramowania w osobnym artykule. Zwróćmy uwagę na najważniejsze: wirtualne serwery działają w centrach danych, które są wyposażone w systemy ochrony i zapasowe kanały wszelkiej niezbędnej komunikacji (zasilanie, połączenie z Internetem itp.). A dzięki zdalnemu umiejscowieniu informacji – poza biurem czy krajem – dane są dodatkowo zabezpieczone przed dostępem osób postronnych i intruzów.

Teraz o tym, jakie korzyści odniosą firmy dzięki hostingowi systemów CRM-ERP w chmurach od Tucha:

  • Odporność na awarie i stabilny dostęp do danych.

Gwarantowany poziom dostępności usługi to 99,0-99,9%. Wszystko zależy od wybranej usługi (TuchaBit, TuchaBit++ lub TuchaFlex+) oraz lokalizacji terytorialnej danych (na Ukrainie lub za granicą).

  • Możliwość pracy z dowolnego miejsca.

Pracownicy mogą łączyć się z systemem CRM opartym na chmurze z dowolnego miejsca na świecie za pomocą połączenia internetowego. Pozwala to uniezależnić się od serwerów w biurze i pracować z różnych miast, krajów i kontynentów.

  • Dostępność dodatkowych narzędzi do ochrony danych.

Ważnym narzędziem wzmacniania bezpieczeństwa informacji jest regularne tworzenie i przechowywanie pełnych migawek każdego dysku serwera (snapshots). Pomogą przywrócić dysk komputera do stanu, w jakim znajdował się w momencie tworzenia obrazu. Tworzenie i przechowywanie migawek w data center w Niemczech jest już wliczone w cenę większości naszych usług.

Jednak migawki nie zastępują kopii zapasowych poszczególnych plików, dlatego też zalecamy regularne tworzenie kopii zapasowych wszystkich ważnych plików i przechowywanie ich w oparciu o usługę TuchaBackup.

  • Oszczędzanie pieniędzy.

Aby pracować z systemem CRM w chmurze, nie trzeba wydawać pieniędzy na zakup własnych serwerów, ich utrzymanie i późniejszą wymianę. Pomożemy Ci wybrać konfigurację, której Twoja firma potrzebuje w tej chwili — bez przepłacania za nadmiar zasobów.

  • Łatwe zwiększanie konfiguracji w razie potrzeby.

Jeśli w przyszłości zwiększy się obciążenie serwera (na przykład wzrośnie liczba pracowników lub ilość danych), konfigurację można dość łatwo rozbudować: wystarczy powiadomić wsparcie techniczne Tucha, a my w ciągu kilku godzin dodamy niezbędnej ilości zasobów do maszyny.

  • Zachowanie i przydatność informacji.

Możesz połączyć się z serwerem wirtualnym z dowolnego gadżetu, na przykład w ciągu dnia – z komputera PC lub laptopa, a wieczorem – ze smartfona. Dane i zmiany wprowadzone w systemie są zapisywane i pozostają dostępne przy następnym połączeniu z dowolnego innego urządzenia. Pozwala to na wygodne kontynuowanie pracy w dowolnym momencie.

  • Wsparcie techniczne 24×7.

Zespół wsparcia technicznego Tucha jest blisko klientów na wszystkich etapach współpracy: zarówno podczas wdrażania systemu CRM w chmurze, jak i podczas dalszych prac na serwerze. Nasi specjaliści są gotowi odpowiedzieć na pytania dotyczące hostingu w dowolnym momencie i zapewnić szybką pomoc.

Jakie systemy CRM można umieścić na serwerach wirtualnych

VPS nadają się do hostowania pudełkowych wersji prawie wszystkich systemów CRM — zarówno zagranicznych, jak i ukraińskich programistów. Aby dowiedzieć się dokładniej, czy ten lub inny system można umieścić w chmurach Tuchy, skontaktuj się z naszymi specjalistami z usługi doboru rozwiązań.

A jeśli aktualnie planujesz wdrożenie programu lub wybierzesz inny jako zamiennik, chętnie polecimy Ci partnerów, którzy pomogą Ci w podjęciu decyzji i zintegrowaniu systemu z Twoją pracą. Z naszej strony, bez względu na to, którą opcję wybierze klient, pomożemy w doborze usługi chmurowej i konfiguracji zasobów oraz zorganizujemy umieszczenie programu na serwerze.

Nawiasem mówiąc, inne aplikacje webowe i dane do pracy specjalistów działu sprzedaży mogą być przechowywane na maszynach wirtualnych razem z systemami CRM-ERP: telefonia IP, dokumenty, archiwa, pliki itp.

Jak umieścić system CRM w chmurach

Algorytm działań związanych z organizacją hostingu oprogramowania w chmurach jest następujący:

Krok 1. Wybór systemu CRM-ERP do wdrożenia.

A jeśli już pracujesz z określoną platformą, możesz ją również przenieść na dedykowane serwery wirtualne.

Krok 2. Wybór dostawcy chmury.

Lista kontrolna pomoże określić wiarygodnego dostawcę usług w chmurze. Zawiera listę ważnych kryteriów, według których można porównać kilku dostawców i wybrać najlepszego.

Krok 3. Wybór konfiguracji usługi i zasobów.

Dobór usługi i zestawu zasobów odbywa się indywidualnie dla każdego zadania klienta. W tym celu zwykle zadajemy naszym klientom następujące pytania:

  • Gdzie terytorialnie pożądane jest przechowywanie danych — na Ukrainie czy za granicą?
  • Ilu pracowników będzie pracować z systemem?

Klasyfikator lub artykuł na temat poruszania się po usługach w chmurze pomoże ci zorientować się w różnicach między typami serwerów wirtualnych.

Krok 4. Wdrożenie VPS.

Specjaliści z działu pomocy technicznej dostawcy wdrażają serwer wirtualny o wybranej konfiguracji i dokonują na nim wstępnych ustawień działania oprogramowania w chmurach.

Krok 5. Wdrożenie i konfiguracja systemu CRM-ERP.

Wybrany przez klienta zespół integratora do wdrożenia systemu otrzymuje od dostawcy chmury dane dostępowe do maszyny wirtualnej, po czym wykonuje wszystkie niezbędne czynności: instaluje i konfiguruje platformę, zapełnia ją modułami i danymi wymaganymi przez klienta.

Krok 6. Uzyskanie danych dostępu do serwera i rozpoczęcie pracy z systemem.

Po dokonaniu wszystkich ustawień i sprawdzeniu działania systemu CRM na serwerze, klient otrzymuje dane dostępowe do VPS i rozpoczyna pracę z oprogramowaniem. Instrukcje wizualne pomogą uprościć pierwsze kroki korzystania ze zdalnego serwera.

O wsparciu technicznym

Istotne jest rozróżnienie obszarów odpowiedzialności integratora CRM i dostawcy chmury. Firma wdrażająca i konfigurująca CRM dla klienta odpowiada za działanie systemu jako produktu programowego (aktualizacje, licencje itp.). Po stronie dostawcy chmury — odpowiedzialność za stabilność pracy i dostępność wirtualnego serwera, na którym pracuje system.

Tucha oferuje do wyboru cztery rodzaje wsparcia technicznego, spośród których każdy klient będzie mógł wybrać opcję, która mu odpowiada.

Wysokiej jakości wsparcie techniczne zarówno ze strony integratora systemów CRM, jak i dostawcy chmury jest ważnym czynnikiem zapewniającym wygodną pracę z oprogramowaniem. Przed rozpoczęciem współpracy z każdym z kontrahentów polecamy dokonanie oceny szybkości i poziomu pomocy technicznej.

Podsumowanie

Wybór niezawodnego hostingu dla oprogramowania jest ważnym krokiem, aby pracownicy nie utracili danych klientów, monitorowali i wykonywali zadania w odpowiednim czasie. Umieszczenie systemów CRM-ERP w chmurach firmy Tucha pomoże wzmocnić ochronę informacji i zapewni zespołowi wygodny dostęp do nich w dowolnym momencie.

Jeśli obecnie planujesz przenieść swój CRM na serwer wirtualny, nie wahaj się ani chwili dłużej i skontaktuj się z nami w celu znalezienia odpowiedniego rozwiązania.

Share:
Zamknij
Zamów telefon zwrotny

Sprawdź, czy informacje w polu numeru telefonu są prawidłowe

Fields are required.
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i akceptuje Politykę prywatności i Warunki użytkowania Google.

Używamy plików cookies.

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawową funkcjonalność naszej witryny i zbierać dane o tym, jak odwiedzający wchodzą w interakcje z naszą witryną, produktami i usługami. Klikając Akceptuj lub kontynuując korzystanie z tej witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas tych narzędzi do celów reklamowych i analitycznych zgodnie z naszą «Polityką plików cookie».

AcceptDecline